Moderátor: Moderátoři Jídlo a vaření
dovolte mi, abych se Vám vyjádřila k Vámi zaslanému emailu.
Platba hotovostí při převzetí výrobku na kamenné provozovně není možná z důvodu , že se nejedná o zboží prodávané ze zásob právě kamenných provozoven.
Zboží z internetových objednávek na dannou provozovnu odesíláme z centrálního skladu.
Pokud Vám nevyhovuje tento způsob platby nabízíme též možnost zaslání výrobku poštovním
balíkem nebo taktéž přepravní společností PPL, kde u tohoto způsobu dopravy je volba
platby formou dobírky při převzetí výrobku .
Velmi vám děkuji za Váš názor a musím osobně napsat, že sdílím Váš názor. Věřte mi ovšem, že takto postavená služba pro tak velkou firmu není jednoduchá. Existuje několik velmi vážných důvodů, proč takto definovanou službu nemáme.
Jeden z nich se dokonce týká morálky samotných zákazníků. Máme zkušenost z touto službou naší sestry z Anglie, kdy se naši kolegové potýkali s cca. 35% nevyzvednutých, ale rezervovaných a dopravovaných zásilek na prodejny. (Jaké procento myslíte, že by bylo v ČR ?) Pokud si započítáte komunikaci s dodavateli, ceny dopravy a velikosti marží na trhu elektroniky, je tato služba ve velkém množství poboček a s velkým množstvím dopravovaných kusů neprofitabilní.
Samozřejmě, že chceme zlepšit komfort našich zákazníků a v současnosti pracujeme na tom, jak umožnit zákazníků odebrat zboží, které je přímo na prodejně. Tato forma prodeje ovšem z logiky věci nebude pro celý list produktů dostupných na internetu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků