od Slonik 14. 11. 2008 16:36
Sauron: to je právě úskalí privátních značek ale i "značek/neznaček" jako třeba "Mikado", "Pikok", "Pilos", "Milbona", "Vian", ..... každou chvíli se u nich mění výrobce, nemůžeš se spolehnout ani na to, že jakoby ten samý výrobek nebude za týden pocházet z druhého konce Evropy.
Privátní značky (Tesco výhodný nákup, Clever, Dr. Halíř, Aro,....) mi přijdou férovější - člověk ví na čem je. Ty co jsem jmenoval výše mají vzdubit v zákazníkovi dojem, že si kupuje normální výrobek a ne velmi často totálně ošizený šunt.
Abych se vrátil k luncheon meatu: Konzerva o gramáži 415 gramů by měla podle mého soudu stát tak něco k 50,- korunám, pokud by se jednalo o výrobek z masa a nikoli strouhanky, kůží a drůbežího separátu (eufemistické označení pro rozemleté kuřecí kostry vč. zobáků a pařátů). Za nižší cenu se to nedá vyrobit a prodávat, pokud je to poctivý výrobek.
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!