Vestavné reproduktory k domácímu kinu.

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod reegisCZ 5. 3. 2018 17:18

Zdravím všechny odborníky
Právě si dělám nový byt a přemýšlím jak poskládat domácí kino.
Nejsem žádný odborník a tak bych byl rád za každou radu. Budu tam mít projektor, tak bych byl rád aby to hrálo ale zase nebudu pořádat žádné párty, takže mi to nemusí urvat uši.
Jen jedna věc a to ta, že všechny repro musí být vestavné do sádrokartonové příčky (bohužel kvůli místu) a hlavně tam hraje roli " přítelkyně ", které se nelíbí masivní bedny před televizí a na stropě.

Tyto věci už jsem koupil:
Zesilovač Yamaha HTR-4069
Projektor Optoma HD144x

Teď k otázkám.
Hrajou vestavné reproduktory vůbec dobře? Dobré recenze mají reproduktory od dexonu nebo repro od magnat.
Jak silné repro potřebuju do místnosti 30m2? (v těch watech se ztrácím a nevím jak silné)
Můžu jako zadní reproduktory použít menší a slabší než jsou přední?

Děkuju za jakékoliv rady.
reegisCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vencaxxx 5. 3. 2018 17:44

rozpočet?
vencaxxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod reegisCZ 5. 3. 2018 17:48

Rád bych se vešel do 10tis. za reproduktory. Případně bych si nechal poradit kolik se musí min. investovat aby to mělo smysl.
Díky.
Ještě jedna otázka. Nemáte zkušenosti s tímto soundbarem? Magnat SBW 250 Všude píšovu vynikající hodnocení i co se týká surround ozvučení. Samozřejmě to nebude zdaleka tak dobré jako sestava reproduktorů ale zajimavé to je.

Díky moc
reegisCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vencaxxx 5. 3. 2018 18:30

tak za 10k poskladas kino jen těžko. možná tohle:
viewtopic.php?f=1711&t=1272181
vencaxxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod reegisCZ 7. 3. 2018 06:26

Díky moc za odpověd. Přeci jen jsem se po delším rozmýšlení rozhodl investovat do sestavy vestavěných reproduktorů.

Na pokoj cca. 30m2 o jaké částce se ideálně bavíme? Jak jsem psal. Zesilovač už mám