znáte www.mediaweb.cz?

O doménách, registrátorech, technologii

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod gumago 11. 12. 2006 10:35

zdravím, zajímá mě, jestli máte zkušenost s registrací domény u této společnosti, která není oficiálním regitrátorem, ale pracuje jako zprostředkovatel pro oficiálního registrátora...plynou z toho nějaká rizika nebo je to běžná praxe a obavy nejsou na místě? díky za odpověd...
gumago
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petr.maly 20. 12. 2006 22:54

Pěkný den,
Vámi zmňované obavy nejsou IMHO na místě. Dle mých zkušeností je mnohdy lepší využívat služeb menších firem, protože k zákazníkovi je přistupováno mnohem individuálněji a technická podpora často bývá velmi blesková.

S výše uvedenými atributy jsem se setkal u Mediawebu, kde hostuji svou doménu již nějaký rok a panuje u mě absolutní spokojenost. Vždy když mám nějaký problém, mám jistotu v profesionálním poradenství. Navíc tam vládne poměrně velká konfigurační flexibilita služeb, tudíž nikdy nebyl problém změnit jakýkoliv parametr mého webhostingu či např. prodloužit délku registrace domény apod.

Ale kdybych měl zmínit věc, která mi přišla nejvíce k chuti a užitku, byl by to určitě vynikající antispam, který MediaWeb do emailu zřizuje. U tehdejšího poskytovatele jsem býval zahlcen stovky spamů, dnes mi chodi 2 nebo 3 denně.

Mohu tedy z vlastní zkušenosti říct, že škála a kvalita služeb je IMHO vyšší než-li u některých oficiálních registrátorů. Stručně řečeno, nemusíte mít obavy.
petr.maly
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondrej81k 6. 5. 2017 13:32

Dobrý den,
chtěl bych všechny varovat před společností MediaWeb, Viktor Bílek (Louny).
Jedná se o podvodnou společnost. Nereagují na maily helpdesk@mediaweb.cz, obchod@mediaweb.cz, info@mediaweb.cz, ani webdesign@mediaweb.cz. Rovněž nikoho nezastihnete na tel. číslech: 603 970 757 a 728 512 013. Dejte si prosím pozor a nenaleťte stejně jako já. Jen přijdete o peníze a o čas. Pěkný den všem.
Ondrej81k
Kolemjdoucí